Hier is hoe het werkt, stap voor stap:
STAP 1
Log in op Mijn TerugBetaalRegeling en selecteer Mijn Gegevens
U kunt via uw computer, laptop, smartphone of tablet inloggen op Mijn TerugBetaalRegeling. Nog geen account? maak deze dan snel aan. Na het inloggen kiest u voor de menu-optie 'Mijn Gegevens'.
STAP 2
Bankrekeningnummer of adresgegevens
Voor het wijzigen van uw bankrekeningnummer of adresgegevens, past u de desbetreffende velden aan en klikt u daarna op 'Bewaren'.
STAP 3
Wachtwoord aanpassen
Voor het wijzigen van uw wachtwoord, klikt u op’ wijzig wachtwoord’. U vult uw huidige wachtwoord en uw nieuw gekozen wachtwoord in. Let op dat dit aan alle voorwaarden voldoet. Klik daarna op ‘Bevestigen’.
STAP 4
Aanpassen TerugBetaalRegelingen
Voor het wijzigingen van de regelingen die u gebruikt, klikt u op ‘wijzigen regelingen’. Vink de desbetreffende regeling(en) aan en klik daarna op ‘Bevestigen’.
Help ons uw declaratie snel af te ronden
Wij kunnen alleen declaraties in behandeling nemen waarvan alle informatie goed ingevuld staat. Mist u één van de gevraagde gegevens? Vraag de zorgverzekeraar en/of de apotheker dan om de juiste overzichten/nota’s.
Wij moeten in elk geval van uw ontvangen:
- Relatienummer, geboortedatum, naam en adres van de behandelde verzekerde
- De omschrijving van het medicijn, de uitgiftedatum (ook wel behandeldatum genoemd) en de uitgevende apotheek
- De door u betaalde Eigen Bijdrage