Alle Veelgestelde vragen
Met veel vragen kunnen we u online direct verder helpen. Bekijk de antwoorden, dat scheelt u tijd.
U kunt de status van uw declaratie zien bij ‘mijn declaraties’. Door op de declaratie te klikken ziet u een overzicht van de foto en de gegevens. Staat u declaratie op de status ‘In behandeling bij TBR-medewerker’? Dan is de declaratie ingediend en wacht hij op goedkeuring door een medewerker. Wanneer de declaratie is betaald, zal de status veranderen in ‘Betaald’. Het is ook mogelijk dat uw declaratie afgekeurd wordt, bijvoorbeeld als u per ongeluk een dubbele nota indient.
Klik hier om te kijken waar op de website van uw zorgverzekeraar u het gespecificeerde overzicht van uw declaratie kunt vinden.
Onze algemene openingstijden zijn elke werkdag van 9 uur tot 5 uur. Telefonisch zijn we elke werkdag bereikbaar van 9 uur tot 2 uur.
Hier vindt u informatie over het aanmaken van een account, eventuele wijzigingen die u in uw account wilt aanbrengen en antwoorden op veelvoorkomende problemen.
Hier vindt u informatie over het declaratieproces en de vereisten / gegevens die u nodig heeft voor het correct indienen van een declaratie.
Hier vindt u informatie over het ontvangen van geld en eventuele vragen over betalingen.